Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 14:20 - Как да си помогнем финансово - готова система
Автор: konsult Категория: Бизнес   
Прочетен: 1198 Коментари: 0 Гласове:
0



Бих искала да напиша няколоко реда за хора, които търсят нови възможности да се стабилизират финансово. Ние ходим на работа, печелим, плащаме сметки, но парите все не стигат и търсим нови и ефективни начини да заработим допълнително. Всеки ще се съгласи, че парите са движеща сила и ние се стремим да печелим повече от тях, за да покриваме своите нужди. Ако попитам някого дали иска да печели допълнително - всеки ще отговори с готовност - да. Но парите не падат от небето, нито растат по дърветата.  За щастие днес ние живеем във време, когато се предлагат много и резултатни начини да правим неща, които биха увеличили нашите доходи и същевременно не ни натоварват прекалено, а можем да правим това в свободното си време като хоби. Какво по-хубаво да печелиш от хобито си. Аз търсех дълго време място, което е подходящо за мен и мога да се възползвам и да печеля по начин, който най-много ми допада. Мисля, че намерих такова място и сега мога да го предложа и на други, защото съм убедена, че всеки, който е амбициозен и предприемчив поне ще опита.
Говорим за работата на дистрибутор, макар че си давам сметка, че тази дума предизвиква лоша асоциация. Не, не се настройвайте предварително. Няма нищо страшно или необикновено. Не е нужно да бъдете агресивни (аз самата не съм такава). И не значи, че трябва на всяка цена да продаваш. Може изобщо да не продаваш. Има различни начини да осъществяваш тази дейност. Всеки познава себе си и своите силни и слаби страни. Защо да не се възползваме от силните? Иска се само малко интелект и въображение и малко да се потрудиш. Имаме богат асортимент на продукти: здраве, козметика, уреди за дома, иновации... Ние разполагаме с тези продукти и можем да си закупуваме по всяко време нужните за нас. Без да е необходимо да гоним обем на поръчки за месец или подобно. Можеш да си поръчаш един два продукта на месец. Като регистриран потребител имаш право на отстъпка 30%. Можеш да правиш само това и нищо повече. А продуктите са висококачествени. От друга страна наред с това можеш да предлагаш тези продукти на твои близки и познати или непознати по каталог на клиентски цени и да печелиш веднага от продажбите ( ако избереш такъв начин). Няма нищо задължително. Но ако си по-амбициозен и искаш да напредваш и да изградиш свой бизнес - можеш да изградиш мрежа от потребители, които да регистрираш под себе си и да печелиш комисиони от своята мрежа. Това се нарича мрежов маркетинг. Това е една идея, която аз много харесвам и я препоръчвам на хората. Но тук има начини за работа и принципи, които ако се спазват - човек може да създаде свой истински бизнес , който да развива постепенно и постоянно. Ако ти имаш желание, постоянство и решителност за действие - с удоволствие ще те включа в моята компания. Мога да ти бъда полезна с правилно обучение и подпомагане при започване. Ще ми е приятно да отговоря на всеки, който ми пише на: mybusiness@abv.bg
Успех!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: konsult
Категория: Бизнес
Прочетен: 25699
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930